Kompleksowa organizacja ślubu i wesela

Zorganizowanie przyjęcia weselnego to nie lada wyzwanie i ogromne przedsięwzięcie. Szczególnie teraz gdzie dostępność ofert, atrakcji, pomysłów jest tak wszechstronna. A dokonanie wyboru wcale nie takie proste, wszak każdy chce aby był to najcudowniejszy dzień w jego życiu. A jak tu wybrać czy na pewno te kwiaty, zaproszenia, kolorystyka ta a nie inna, a jak już nam się podoba to kto to dla nas wykona, jednym słowem istne szaleństwo.

W ramach kompleksowej organizacji ślubu i wesela nasza Agencja zapewni Wam:

  • spotkanie, w ramach którego omówimy wasze preferencje, oraz Wasze oczekiwania, jeżeli nie ma możliwości spotkania realizujemy ten punkt w formie elektronicznej poprzez wypełnienie specjalnie przygotowanej „Ankiety dla Pary Młodej”;
  • przygotowanie oraz nadzór nad budżetem ślubnym;
  • przygotowanie harmonogramu prac oraz nadzór nad jego terminową realizacją;
  • typowanie lokalizacji przyjęcia weselnego;
  • przedstawienie oraz pomoc w wyborze najlepszych podwykonawców m.in.:
    • oprawa muzyczna ceremonii oraz przyjęcia weselnego,
    • oprawa florystyczna miejsca przyjęcia oraz miejsca ceremonii,
    • oprawa florystyczna Pary Młodej (m.in: bukiet dla Panny Młodej, świadkowej, wianek, butonierka dla Pana Młodego),
    • stylista i wizażysta (makijaż, fryzura, manicure, pedicure),
    • dokumentacja foto i video (sesje narzeczeńskie, reportaż ślubny, podziękowania dla rodziców),
    • pojazd dla Pary Młodej (m.in: auto retro, premium, limuzyna),
    • organizacja atrakcji (fotobudka, pokazy artystyczne, pokazy barmańskie i wiele innych),
    • transport i noclegi dla Gości (m.in.: autokar, bus, limuzyna),
    • tort weselny i ciasta;
  • koordynacja wszelkich zadań realizowanych do dnia ślubu i wesela m.in.:
    • pomoc w wyborze emblematów pisanych (winietki, zaproszenia, księga gości, podziękowania dla gości czy rodziców) wraz z realizacją,
    • wskazanie rekomendowanych miejsc zakupu sukni ślubnej i stroju dla Pana Młodego, na życzenie klienta również koordynacja procesu zakupu,
    • pomoc w wyborze upominków dla Gości i Rodziców wraz z realizacją;
  • opiekę wedding plannera na każdym etapie przygotowań,
  • rozliczenie z podwykonawcami na zakończenie usługi.

Jeżeli Waszym marzeniem jest aby cały okres przygotowań do najpiękniejszego dnia w Waszym życiu minął miło, przyjemnie i bez stresu to ta oferta skierowana jest właśnie do Was!!!

Magdalena Kuptz CEO

Magdalena Kuptz Wedding Planner

Założycielką i właścicielką naszej agencji jest Magdalena Kuptz – Wedding Planner, certyfikowana konsultantka najlepszego szkolenia dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce, prowadzonego przez doświadczonych ekspertów z 10 letnim stażem na polskim rynku. Od zawsze „organizatorka” wszelkich wydarzeń i uroczystości, z osobowości uśmiechnięty, pozytywny człowiek, lubiący wyzwania, dla którego musi się „coś dziać” i nie ma problemów nie do rozwiązania.

+48 511 220 803 kontakt@mkwedding.pl

Planujesz wesele i potrzebujesz wsparcia?

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, odezwiemy się jak najszybciej

Napisz do nas

Jesteśmy tutaj dla was

skontaktujcie się z nami w dogodnej formie szczegółowo omówimy Wasz Wielki Dzień Ustalimy szczegóły i podpiszemy umowę 1 2 3