koordynacja ślubna

Koordynacja ślubna

Wasz Dzień się zbliża a emocji coraz więcej? Podekscytowanie zaczyna mieszać się ze stresem? Wszystko wydaje się załatwione, ale pojawiają się wątpliwości?  Nie martwcie się jesteśmy po to aby Wam pomóc! Będziemy przy Was w czasie porannych przygotowań, w czasie trwania ceremonii ślubnej i oczywiście w czasie przyjęcia weselnego do późnych godzin nocnych. Tego dnia bierzemy wszystko na siebie, abyście Wy mogli w pełni oddać się magii świętowania.

Usługa koordynacji dnia ślubu i wesela zawiera:

  • spotkanie, w ramach którego omówimy plan działania, oraz Wasze oczekiwania
  • opracowanie scenariusza i harmonogramu ślubu i wesela, przekazanie go wszystkim podwykonawcom;
  • koordynacja przebiegu ceremonii ślubu w kościele/ USC/plenerze;
  • koordynacja pracy  podwykonawców, tj., fotografa, kamerzysty, zespołu muzycznego, dekoratora, stylisty fryzur, makijażystki/sty, florysty;
  • koordynacja transportu dla Gości weselnych na miejsce zaślubin oraz przyjęcia weselnego;
  • przygotowanie Gości do powitania Młodej Pary;
  • opiekę nad Młodą Parą w trakcie trwania wesela;
  • dbanie o komfort gości;
  • dyskretne czuwanie nad przebiegiem przyjęcia weselnego m.in. nadzorowanie obsługi, nadzorowanie wydawania ciepłych posiłków, podania tortu, nadzorowanie oczepin i pozostałych atrakcji oraz ogólnego funkcjonowania wszystkich podwykonawców;
  • ostateczne rozliczenia z podwykonawcami;
  • wsparcie i pomoc w sytuacjach awaryjnych oraz w rozwiązywaniu bieżących problemów.

Będziemy przy Was w czasie porannych przygotowań, w czasie trwania ceremonii ślubnej
i oczywiście w czasie przyjęcia weselnego do późnych godzin nocnych. Tego dnia bierzemy wszystko na siebie, abyście Wy mogli wraz z najbliższymi cieszyć się tym wyjątkowym dniem.

Wypełnij nasz ślubny formularz
i otrzymaj specjalny rabat

Jeśli pragniecie poznać specjalnie przygotowaną dla Was ofertę, prosimy uzupełnić poniższy formularz zgłoszeniowy. Uzupełnienie formularza jest niezobowiązujące, a w razie skorzystania z naszej oferty otrzymacie specjalny rabat na całość usług!

Magdalena Kuptz CEO

Magdalena Kuptz Wedding Planner

Założycielką i właścicielką naszej agencji jest Magdalena Kuptz – Wedding Planner, certyfikowana konsultantka najlepszego szkolenia dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce, prowadzonego przez doświadczonych ekspertów z 10 letnim stażem na polskim rynku. Od zawsze „organizatorka” wszelkich wydarzeń i uroczystości, z osobowości uśmiechnięty, pozytywny człowiek, lubiący wyzwania, dla którego musi się „coś dziać” i nie ma problemów nie do rozwiązania.

+48 511 220 803 kontakt@mkwedding.pl

Planujesz wesele i potrzebujesz wsparcia?

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, odezwiemy się jak najszybciej

Napisz do nas

Jesteśmy tutaj dla was

skontaktujcie się z nami w dogodnej formie szczegółowo omówimy Wasz Wielki Dzień Ustalimy szczegóły i podpiszemy umowę 1 2 3