Poznaj historię miłości do organizacji Magdaleny Kuptz – właścicielki MK Wedding.

Tagi: , , , ,

Magdo powiedz nam jak zaczęła się Twoja przygoda z branżą ślubną?

Pewnego dnia zadałam sobie jedno bardzo ważne pytanie: „Co najbardziej lubię robić w życiu?”. Odpowiedź była prosta – organizować wydarzenia! Przez około 10 lat współorganizowałam chyba każdy możliwy rodzaj wydarzeń, od szkoleń poprzez imprezy okolicznościowe. Pozwoliło mi to realizować swoją pasję oraz zbierać doświadczenie. Okazało się to bezcenne w prowadzeniu własnej agencji!

Dlaczego wybrałaś właśnie organizację ślubów?

Uwielbiam kiedy efekt mojej pracy wywołuje radość wśród gości! Śluby są pod tym względem wyjątkowe. Nie ma piękniejszego momentu niż radość i uśmiech Pary Młodej podczas najważniejszego dla nich dnia! Ponadto znacie jakąś bardziej kobiecą branżę? Właśnie w niej możemy wykorzystać to co mamy najlepszego: poczucie stylu, wyważenie elegancji z ekstrawagancją oraz pierwiastek kobiecej intuicji, który zawczasu pozwoli wyłapać możliwe trudności.

Nie przytłacza cię odpowiedzialność jaką bierzesz na swoje barki? W końcu ludzie powierzają Ci, jak sama wskazujesz, najpiękniejszy dzień w ich życiu…

To wszystko kwestia doświadczenia i organizacji czasu pracy. Wielu ludzi umawianie i jeżdżenie na ciągłe spotkania, analiza dobrego wyboru, podejmowanie decyzji czy to aby na pewno jest najlepsze, przyprawiają o zawrót głowy… Ja to uwielbiam! Mogę powiedzieć wręcz, że taka delikatna presja pozwala wyzwolić we mnie dodatkowe pokłady energii, tak bardzo potrzebne w tej pracy!

Ile czasu zajmuje wspomniane przez Ciebie umawianie spotkań oraz dobieranie wszystkich elementów uroczystości?

Wykonanie usługi Kompleksowej organizacji ślubu i wesela warto rozpocząć 1,5 roku przed weselem. Okres ten wynika z dostępności terminów sal weselnych i podwykonawców – aby mieć tych najlepszych trzeba spieszyć się z terminami.  Jest to oczywiście model idealny, a takie nie zawsze się zdarzają. Nie ma takiego zadania jakiego bym się nie podjęła! Jeżeli trzeba, to na miesiąc przed wchodzę w rolę koordynatorki ślubnej, a nie jest to łatwe zadanie. Współpracuję z podwykonawcami, których nie znam na co dzień, gdyż Ci zatrudnieni są przez Parę Młodą. Muszę wtedy dopilnować całej logistyki oraz przebiegu samego ślubu. Jednak ostatecznie zawsze wychodzi znakomicie!

Czy jest coś co klienci powinni wiedzieć o Twojej profesji, a często boją się o to zapytać?

Myślę, że moje relacje z klientami są na tak wysokim poziomie zaufania, który pozwala nam rozmawiać o wszystkim. Natomiast przyszłym Parom Młodym chciałabym powiedzieć, że organizację tak ważnego wydarzenia warto oddać profesjonaliście. Często Para Młoda nie zdaje sobie sprawy ile obowiązków spadnie na nią w związku z organizacją wesela. Dlatego też zatrudniając Konsultanta Ślubnego, który ma sprawdzonych podwykonawców, możemy zaoszczędzić czas i nerwy, a także czasami skorzystać z preferowanych stawek, jakie posiada u swoich podwykonawców.

Na koniec powiedz nam jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

 Jak już wspomniałam uwielbiam organizować! Znajomość trendów ślubnych jest nieodzownym elementem pracy Konsultanta Ślubnego, jednak jest to coś co śledzimy na bieżąco i każdy może się tego nauczyć, a umiejętności dobrej organizacji już tak łatwo się nie nauczymy, to po prostu jest w człowieku. Jedni są dobrzy we fryzjerstwie, inny w fotografii, a Ja w organizacji:)