Młodzi, podczas przygotowań ślubnych pojawia się tak wiele pytań, a czasem można mieć wrażenie, że jest na nie tak mało odpowiedzi. MK Wedding wychodzi Wam naprzeciw. Poniżej zebraliśmy listę najczęściej zadawanych pytań, które pojawiają się z Waszej strony. Gotowi? Zaczynamy!
Jak wygląda współpraca z MK Wedding przed podpisaniem umowy?
Sprawa jest dosyć prosta. Możecie się z nami skontaktować pod nr telefonu +48 511 220 803, drogą mailową kontakt@mkwedding.pl lub wysyłając formularz aplikacyjny dostępny tutaj. Od momentu otrzymania wiadomości, kontaktujemy się z Wami w ciągu 24 godzin. Zależy nam, aby w pełni sprostać Waszym oczekiwaniom, dlatego też prosimy Was o uzupełnienie krótkiej ankiety ( preferowany styl, data, miejsce, budżet itp.). Po otrzymaniu wypełnionej ankiety przesyłamy wstępną propozycję współpracy ( w ciągu maksymalnie 48 godzin).
Jeśli nie mamy pomysłów, co wtedy?
Od tego jesteśmy! Jeśli w Waszych głowach kłębią się myśli, ale konkretnych pomysłów brak, wyślemy Wam nasze propozycje, a Wy z nich wybierzecie tę, która najbardziej będzie Wam odpowiadać.
Czy pierwsza konsultacja jest bezpłatna?
Dokładnie tak! Za pierwszą konsultację, podczas której omówimy warunki współpracy, nic nie płacicie. Oznacza to, że możecie swobodnie kontaktować się z nami przez formularz aplikacyjny w pełni za darmo. Zdajemy sobie sprawę, że ślub to jeden z najważniejszych (jeśli nie najważniejszy) momentów w Waszym życiu, dlatego też zależy nam, aby „iskrzyło” miedzy nami tylko w tym pozytywnym znaczeniu. Podczas pierwszej konsultacji określimy także wspólnie, który z pakietów Was najbardziej interesuje. Pozwoli to nam jeszcze lepiej zaplanować Wasz ślub marzeń.
Jakie śluby organizujecie?
MK Wedding zorganizuje dla Was uroczystości cywilne, kościelne, a także humanistyczne.
Podpisaliśmy umowę, co dalej?
Po podpisaniu umowy otrzymujecie od nas dokładny harmonogram współpracy, który pozwoli jeszcze lepiej zaplanować wesele. W harmonogramie będą rozpisane zadania, na których będziemy chcieli się skupić w określonych miesiącach. Pamiętajcie, że to my będziemy proponować Wam określoną salę, zespół, catering, dekoracje itd., jednak decyzja ostatecznie zawsze będzie należeć do Was. I to właśnie podejmowanie decyzji w określonych miesiącach będzie rozpisane w harmonogramie.
Ile czasu wcześniej powinniśmy skontaktować się z MK Wedding?
Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych! Niezależnie, czy zgłosicie się do nas 2 lata przed planowanym ślubem czy 2 miesiące – Wasza uroczystość będzie przygotowana na tak samo wysokim poziomie. Jedyne ograniczenie wynika z prawa polskiego, które wymaga, aby od zgłoszenia się do Urzędu Stanu Cywilnego, a dniem ślubu minął 1 miesiąc i 1 dzień. Pamiętajcie jednak, żeby kontaktować się z nami możliwie jak najszybciej, abyśmy mogli zarezerwować nasz czas w wybranym terminie tylko dla Was.
Jakie uroczystości organizujecie? Czy tylko śluby i wesela?
I tak, i nie. To pytanie pojawia się dosyć często wśród Par Młodych. MK Wedding organizuje śluby i wesela, ale… jeżeli przy okazji Waszych zaślubin chcielibyście ochrzcić dziecko lub też zorganizować odnowienie przyrzeczeń małżeńskich – zajmiemy się tym! MK Wedding pomoże Wam również zorganizować Wieczór Panieński/ Kawalerski, a nawet zaręczyny! Pamiętajcie jednak, że jest to możliwe, gdy zdecydujecie się na współpracę z nami również odnośnie samego ślubu.
W jakich miejscach organizujecie śluby? Co ze ślubami dwujęzycznymi?
Miejsce nie gra dla nas roli – wybierzcie miejsce na terenie całej Polski, a my zorganizujemy resztę. Posiadamy szereg sprawdzonych i polecanych specjalistów na terenie kraju, tak więc o nic się nie martwcie. Jeżeli Wasz partner/ partnerka nie jest polskojęzyczny, a Wam zależy na ślubie w Polsce to również nie stanowi dla nas problemu. Zajmiemy się przygotowaniami przed, a także koordynacją w trakcie ceremonii. Zwróćcie jednak uwagę na ilość Gości- w zależności od liczby zaproszonych, może być potrzebny również drugi Koordynator w trakcie trwania samej ceremonii i wesela (powyżej 120 osób).
Czym się zajmujecie przed i w trakcie wesela?
Jest tego tak dużo, że nie sposób opisać. Zajmujemy się wyborem sali, cateringu, dekoracji, zespołu, atrakcji. Kontaktujemy się z podwykonawcami, dogrywamy terminy, proponujemy konkretne pomysły i rozwiązania. Jeżeli będziecie chcieli – pomożemy również wybrać suknię, a nawet garnitur dla Młodych! W trakcie samej uroczystości pilnujemy, aby wszystko odbywało się zgodnie z planem i na najwyższym poziomie. Pomagamy rozwiązywać i rozwiewać wszelkie wątpliwości, a także radzimy sobie z „dramami”, które czasem mają miejsce na weselu.
Jeśli mam pytania, kiedy mogę dzwonić?
O każdej porze dnia i nocy! Jesteśmy dla Was i zależy nam na Waszym szczęściu, dlatego też, jeśli niepokoi Was jakaś kwestia lub chcecie się upewnić, śmiało dzwońcie, piszcie maile lub SMSy.
Ile to może kosztować i inne kwestie formalne
Z pewnością interesuje Was, ile może kosztować usługa wedding plannera. Odpowiedź jest dosyć trudna, ponieważ cena całej usługi zależy od złożoności Waszych wymagań, a także samego budżetu, jakim dysponujecie. Zorganizowanie kameralnego obiadu będzie zdecydowanie mniej pracochłonne niż wytwornego wesela w pałacyku z XVII wieku. Pamiętajcie jednak, że najlepszym rozwiązaniem będzie umówienie się na bezpłatna konsultację z nami, podczas której dokładnie omówimy współpracę z nami, a także podwykonawcami.
Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli poznać się osobiście!