Dlaczego warto zatrudnić Koordynatora Ślubnego?

Tagi: , , , ,

Wasz Dzień się zbliża a emocji coraz więcej? Podekscytowanie zaczyna mieszać się ze stresem? Wszystko wydaje się załatwione, jednak powoli uświadamiacie sobie ile pracy przed Wami w Dniu Ślubu?

Każdy kto miesiącami przygotowywał uroczystość wie ilu rzeczy trzeba teraz dopilnować,  a gdzie tu jeszcze pokierować gośćmi, doglądać podwykonawców, wyszykować się, a przy tym wszystkim mieć dużo energii, do wszystkich się uśmiechać i czuć się najszczęśliwszymi ludźmi na świecie! Istne szaleństwo. Tak szaleństwo, ale w tym szaleństwie jest ktoś kto może Wam pomóc. Tą osobą jest nikt inny jak Koordynator Ślubny!  To dzięki Koordynatorowi Ślubnemu nie będziecie musieli „wisieć” od rana na telefonach, tylko spokojnie wyszykujecie się na uroczystość.

Jak wygląda praca Koordynatora Ślubnego?

Koordynator jest z Wami przez cały dzień. Jego głównym zadaniem jest dopilnowanie wszelkich spraw związanych z przebiegiem dnia uroczystości np. czy wszyscy podwykonawcy są „w drodze”, czy tort zmierza już na salę, czy Goście są zakwaterowani, czy wystrój sali jest w pełni gotowy. Koordynator przez cały dzień ma wiele na głowie, właśnie po to aby Państwo Młodzi i ich najbliżsi mogli w spokoju przygotowywać się do uroczystości.

O poranku

Z wcześniej przygotowanym scenariuszem od rana pilnuje czy wszystko przebiega zgodnie z planem, czuwa przy Pannie Młodej, o której godzinie ma fryzurę, o której makijaż, o której ubiera suknię. Jest pocieszycielem i wsparciem. Oczywiście dla Pana Młodego również.

Na ceremonii ślubnej

Na ceremonii w Kościele bądź USC, Koordynator pilnuje czy przed przyjazdem Państwa Młodych Goście są już na miejscach i czuwa nad całym przebiegiem ceremonii. Pomaga pokierować Gości w kierunku sali weselnej. Jeżeli jest osobny transport informuję ich gdzie mają się udać tak, aby po przyjeździe Pary Młodej w pełnym składzie byli obecni przy przywitaniu chlebem i solą.

Na sali weselnej

Koordynator dopilnuje za Was obsługę lokalu, czas wydawania posiłków, tort, przygotowywane niespodzianki dla Gości. Będzie czuwał nad graniem zespołu muzycznego. Będzie osobą do kontaktu dla waszych Gości, jeżeli czegoś będą potrzebowali lub mieli jakieś pytania. Pomoże Pannie Młodej poprawić makijaż, zadba o suknię, aby pięknie się układała a gdy będzie potrzebna igła z nitką albo chusteczka na otarcie łez ze wzruszenia, to także będzie przygotowany. Tak, w tym dniu Koordynator będzie w kilku miejscach równocześnie, będzie nad wyraz czujny i zawsze będzie tam, gdzie będziecie Go potrzebowali.

Wydawałoby się, że wszystkie te rzeczy można dopilnować samemu z pomocą najbliższych, świadków  – w końcu wiele Par tak robi i mają przepiękne uroczystości ślubne. I My jak najbardziej się z tym zgadzamy, nie twierdzimy, że nie dacie rady. Jednak należy odpowiedzieć sobie na pytanie: czy warto ? Czy warto w tym jedynym najpiękniejszym dniu Waszego życia tracić czas, a przede wszystkim własny spokój na tą całą, niełatwą logistykę przebiegu uroczystości? Czy lepiej o nic się nie martwić, cieszyć się i bawić z najbliższymi do białego rana? W końcu ten dzień jest niepowtarzalny i drugiej szansy nie będzie.

Koordynator Ślubny Agencji Ślubnej MK Wedding.

Naszym Koordynatorem jest Magdalena Kuptz– Wedding Planner, certyfikowana konsultantka najlepszego szkolenia dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce, prowadzonego przez doświadczonych ekspertów z 10 letnim stażem na polskim rynku. Od zawsze „organizatorka” wszelkich wydarzeń i uroczystości, z osobowości uśmiechnięty, pozytywny człowiek, lubiący wyzwania, dla którego musi się „coś dziać” i nie ma problemów nie do rozwiązania.

Skontaktujcie się z nami, a sprawimy, że ten dzień będzie jeszcze piękniejszy!

kom: 511 220 803
e-mail: kontakt@mkwedding.pl

Wypełnij nasz ślubny formularz
i otrzymaj specjalny rabat

Jeśli pragniecie poznać specjalnie przygotowaną dla Was ofertę, prosimy uzupełnić poniższy formularz zgłoszeniowy. Uzupełnienie formularza jest niezobowiązujące, a w razie skorzystania z naszej oferty otrzymacie specjalny rabat na całość usług!